Hassas durumlardaki müşterileri destekleme

YÜRÜRLÜK TARİHİ:

27/11/2025

TransferGo olarak, bazı yaşam olaylarının veya kişisel koşulların insanların paralarını nasıl yönettiklerini ya da finansal hizmetlerle nasıl etkileşimde bulunduklarını etkileyebileceğini anlıyoruz.

Aşağıdaki durumlar nedeniyle hassasiyet yaşayabilirsiniz:

• duygusal stres veya kişisel sıkıntılar

• önemli bir yaşam değişikliği (ör. bir kayıp, hastalık)

• geçici finansal zorluk

• sağlıkla ilgili sorunlar (fiziksel veya zihinsel)

• bilgi anlama veya işleme güçlükleri

Herkesin durumu farklıdır ve bu hassas durum geçici, uzun süreli veya zaman içinde değişken olabilir.

Taahhüdümüz

Tüm müşterilerimize adil ve anlayışlı bir şekilde davranmayı taahhüt ediyoruz.

Bir müşterinin ek desteğe ihtiyaç duyabileceğini fark ettiğimizde, açık bir şekilde iletişim kurmayı, hassasiyetle hareket etmeyi ve bilgileri anlaşılması kolay bir şekilde sunmayı amaçlıyoruz.

Ek desteğe ihtiyaç duyuyorsanız

Kişisel koşullarınız hizmetlerimizi nasıl kullandığınızı etkiliyorsa, destek ekibimizle görüşürken bunu bize bildirmeyi tercih edebilirsiniz.

Yalnızca paylaşmak istediğiniz bilgilerle sınırlı kalabilirsiniz ve paylaştığınız tüm bilgiler gizlilikle ele alınır.

Gizliliğiniz bizim için önemlidir

Bizimle paylaştığınız tüm bilgiler güvenli bir şekilde ve veri koruma gerekliliklerine uygun olarak işlenir. Bu bilgileri yalnızca TransferGo ile etkileşiminiz sırasında size destek olmak amacıyla kullanırız.